Lystændingsfest 2023

Kom til årets Lystændingsfest Black-Friday d. fredag d. 24. november fra kl. 15.00 – 20.00!

I er inviteret til årets julefest, d. 24. november!

Byens forretninger holder åbent fra 9.30 – 20.00 og fra kl. 15.00 vil byens boder slå dørene op for julestemningen på den aflukkede Skarridsøgade

Vi glæder os til at se jer!

Vi ses!

Se det fulde program her

PS. Vi har også plads til din virksomhed, forening eller private bod! Skriv til Mia på info@jyderuperhvervsforening.dk hør mere eller book din bod nedenfor allerede i dag!

Book en bod:

Boderne placeres i år på den aflukkede Skarridsøgade og vil være åbne fra kl. 15.00 – 20.00. I er velkommen til opstilling fra kl. 14, hvor der vil være frivillige til stede og henvise jer til jeres bod.

Erhvervsforeningen sørger for bod 3×3 meter med strøm, lyskæde på fronten og et bord. Disse telte er af kraftigere kvalitet end de kendte pop-up pavillioner, derfor er prisen også højere.

Husk selv evt. andet interiører og kabeltromle og indendørs belysning.

OBS: DER MÅ IKKE SÆTTES TAPE PÅ TELTENE!

Prisen for én bod inkl. telt og strøm er 500 kr. inkl. moms for ikke-medlemmer – og gratis for medlemmer af Jyderup Erhvervsforening.

Prisen er uanset om man skal bruge telt, ikke telt, strøm, ikke strøm.

Bestilling er lukket for i år. Vi ses næste år 🙂

Praktisk information:

Program 2023Se det her

Tryk deltager på Facebook begivenheden her!

Gratis stand til byfesten og lystændingsfesten mm.

Vi samler byens erhvervsvirksomheder, forretninger og borgere i et stærkt fællesskab, når vi gennemføre festlige aktiviteter i byen, der kan medvirke til vækst hos med­lemmerne. Det er ved disse aktiviteter, at stande/telte/boder er gratis for vores medlemmer.

Det er vigtigt, at alle virksomheder i Jyderup står sammen og bakker op om udviklingen af Jyderup, hvis Jyderup fortsat skal have et godt handels- og erhvervsliv. Ved at stå sammen, kan vi bedst muligt være med til at påvirke udviklingen i den retning, vi ønsker.

Book en stand

Er du medlem af Jyderup Erhvervsforening?

Ved indsendelse af kontaktoplysninger accepteres

Årshjul 2024 for byaktiviteter

Fastelavn