okt
Foredrag med Ulf Pilgaard i Jyderup Hallen
okt 25 kl. 19:00

Mit liv som Ulf.
Glæd jer til et fantastisk foredrag med Ulf Pilgaard – hvor mere end 50 års sjov, revy og teater bliver sat sammen.
Ulf Pilgaard fortæller nu endelig, efter mere end 50 år med hovedroller på landets teater- og revyscener, i radio samt i tv-serier og film, hele historien om sin enestående karriere. Tag med Ulf på en rejse tilbage til gennembruddet på ABC Teatret, de mange forskellige roller på teatrene og de mere end 30 år i Cirkusrevyen.
I dette foredrag giver Ulf dig også et unikt indblik i de store personligheder, som han arbejder og har arbejdet sammen med: blandt andre Dirch Passer, Preben Kaas, Morten Grunwald, Claus Ryskjær og Lisbet Dahl. Det hele serveret i en humoristisk og overraskende fortælling om opvæksten i et præstehjem og med sjove anekdoter fra skuespillerverdenen samt tankevækkende historier om at finde sin egen plads i livet.
Ulf Pilgaard er er hædret med flere priser, deriblandt Årets Æreskunstner i 2000, Lauritzen Prisen som Årets Skuespiller i 2011 og Årets Dirch i 2006 og 2012, ligesom han fik både en Bodil- og en Robert-pris for filmen Farligt Venskab. I 2007 modtog Ulf Pilgaard Ridderkorset af Dronning Margrethe.
Hvis du er medlem af Jyderup Erhvervsforening kan billetterne bestilles til en specialpris via info@jyderuperhvervsforening.dk og vil blive faktureret sammen med kvartalsopkrævningen 1. oktober.

Hvis du ikke er medlem af Jyderup Erhvervsforening kan billetterne købes her:
– Hr. og fru Sørensens Urtehjørne, Skarridsøgade 51, 4450 Jyderup
– Butik Marianne, Nyvej 7F, 4450 Jyderup
– eller på Internettet: https://www.billet.dk/order/tickets/13259502/mit-liv-som-ulf-foredrag-med-ulf-pilgaard-jyderup-hallen-2018-10-25-19-00-00?

okt
ons
Morgenmøde i Jyderup med Borgmesteren – lokal vækst og udvikling
okt 31 kl. 7:00 – 10:00
Morgenmøde i Jyderup med Borgmesteren - lokal vækst og udvikling

I samarbejde med Holbæk Erhvervsforum afholder Jyderup Erhvervsforening nedenstående borgmestermøde med fokus på lokal vækst og udvikling inden for erhverv og detailhandel.
Mødet er gratis og alle kan deltage uanset om de er medlem eller ej.
Bestyrelsen håber meget, at I vil bakke op omkring dette arrangement og deltager.

Morgenmøde med Borgmesteren
Kære medlemmer og interesserede

Holbæk Erhvervsforum og Jyderup Erhvervsforening har fornøjelsen af at invitere til Morgenmøde med Borgmesteren onsdag d. 31. oktober 2018 fra kl. 07:00-10:00 i den gamle byrådssal i Jyderup.
Temaet for denne morgen er lokal vækst og udvikling med fokus på erhverv. Vi har inviteret en række spændende oplægsholdere som vil være med til at brede dette tema ud for os. Vi får bl.a. besøg af Bjarne E. Jensen og Eskild Hansen som er aktuelle med deres nye bog ”Lokal ledelse – Lokal vækst” som giver bud på, hvordan vi aktivt kan styrke erhvervsudviklingen lokalt i Danmark.
Vi får også gæster fra det fynske – nærmere betegnet byen Ringe, hvorfra Max Ravn og en af byens ”Bygmæglere” vil fortælle om de initiativer og indsatser, der har medvirket til, at Ringe formår at bibeholde et stort erhvervs- og butiksliv på trods af konkurrence fra Odense og internethandlen.
Søren B. Pedersen fra Jyderup Erhvervsforening vil fortælle os om Jyderups Handlingsplan, som udover at være et spændende idé-katalog med anbefalinger til udviklingsprojekter, også er resultatet af et unikt samarbejde mellem lokalområdet Jyderup og Holbæk Kommune.
Borgmester Christina Krzyrosiak Hansen skal vi naturligvis også høre fra, ligesom Lars Qvist formand for Udvalget for Lokal Udvikling vil holde et oplæg om lokal udvikling.
Morgenen afsluttes med en paneldebat med oplægsholderne, og hvor publikum får mulighed for at stille spørgsmål.
Der bydes på lidt netværk og morgenmad fra Jyderup Præstegård fra kl. 7.00.
Læs mere og tilmeld dig på flg. link: Morgenmøde med Borgmesteren – lokal vækst
Vi glæder os til at se jer.

Venlig Hilsen
Jyderup Erhvervsforening og Holbæk Erhvervsforum

PROGRAM:

7:00 -7:30
Morgenmad og Netværk

7:30-7:35
Velkomst v. Kenny Jensby – Holbæk Erhvervsforum og Søren B. Pedersen – Jyderup Erhvervsforening

7:35-8.05
Med udgangspunkt i deres nye bog ”Lokal Ledelse – Lokal vækst” vil Bjarne E. Jensen og Eskild Hansen holde et oplæg om nogle af de konklusioner de er kommet frem til omkring lokal vækst.

8:05-8:35
Oplæg om den fynske by Ringe og deres flotte udvikling. Max Ravn og en af Ringes ”Bymæglere”. Ringe formår at bibeholde et stort erhvervs- og butiksliv på trods af meget kort vej til Rosengårdscenteret i Odense. Deres handelsliv udvikler sig i positiv retning. Oplægget vil komme ind på vigtigheden af samarbejde med lokalråd, skabe ejerskab, Udviklingsplaner, Bymægler og noget de kalder forstadsbånd (Et arbejds- og kulturliv i storbyen og et hjem i et lokalsamfund med nærhed).

8:35-8:50
Oplæg om Jyderups Handlingsplan – v. Søren B. Pedersen – Jyderup Erhvervsforening

8:50-9:00
Pause

9:00-9:15
Oplæg fra Borgmesteren Christina K. Hansen

9:15-9:30
Oplæg om lokal udvikling v. Lars Qvist, udvalgsformand

9:30-9:55
Paneldebat med spørgsmål fra salen. Alle oplægsholdere deltager

9:55-10:00
Tak for i dag v. Kenny Jensby og Søren B. Pedersen

nov
fre
Lystændingsfest
nov 23 kl. 15:00 – 20:00
Lystændingsfest

Årets lystændingsfest, hvor byens juletræ tændes.
Program følger senere.