Medlemsmøde tirsdag den 9 maj.

Tirsdag den 9. maj er der medlemsmøde i Jyderup Erhvervsforening. Denne gang har bestyrelsen valgt at sætte fokus på kundeservice.

De fleste ønsker sig en god service i forbindelse med et køb. Og faktisk er god kundeservice ikke kun noget vi ønsker os, men noget vi forventer, at vi får med, når vi udviser interesse for et produkt eller en ydelse. Selvom størstedelen af danske virksomheder erklærer sig enig i vigtigheden af kundeservice, er det de færreste, der rent faktisk praktiserer en prioritering af denne. Og det er en skam. For værdi for kunden er værdi for virksomheden.

Til at give os idéer til, hvordan vi kan levere den bedste kundeservice i dagligdagen, har vi har vi hyret Poul Guldborg, der er en af Danmarks førende og mest erfarne rådgivere inden for kommunikation og kundeservice.

Foredraget –  ”Der sætter jeg aldrig mine ben igen”

I dag er den bedste vare til den billigste pris ikke længere garanti for succes.

En helt ny undersøgelse fra Analyseinstituttet Megafon viser, at 7 ud af 10 danske kunder har prøvet at forlade en butik eller en servicevirksomhed på grund af utilfredsstillende kundeservice. En anden undersøgelse har vist, at to ud af tre kunder holder op med at handle i en forretning eller med en virksomhed uden at klage over det, de er utilfredse med. Til gengæld fortæller de samme personer op til ti andre personer, at de har haft en dårlig oplevelse – eller endnu værre – lægger oplevelsen på nettet.

Derfor er det uhyre vigtigt at dine kunder får den bedste service – hver gang.

Tilfredse kunder køber for mere – De kommer igen – De fortæller andre om de gode oplevelser i din virksomhed – og de er sjovere at betjene for dine medarbejdere.

I dette forrygende foredrag fortæller Poul Guldborg, der er en af landets førende rådgivere inden for kundeservice, om fif, finter og faldgruber inden for kundeservice. Undervejs i foredraget afslører Poul blandt andet de to specifikke kundeservice-fejl, der er årsag til alle kundeklager. Poul giver dig ligeledes sine 10 gyldne regler for god kundeservice, og han lærer dig, hvordan du forvandler en kongesur kværulant til en kisteglad kernekunde. Det hele krydres med relevante eksempler, egne erfaringer, inddragelse af publikum og masser af humor.

Du skal tilmelde dig/jer på mødet på info@jyderuperhvervsforening.dk