Det er kun Jyderup Erhvervsforening der benytter oplysningerne. En Tredjemand (teknisk partner), har dog adgang til nødvendig information for, at kunne drive hjemmesiden.

Når du besøger vores website indsamles der oplysninger om dig. Dine oplysninger behandles altid forsvarligt. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles og deres formål.

Privatlivspolitik

Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen. På den baggrund behandles alle dine data med fortrolighed og videregives ikke til tredjeparter.

Hvis du vælger at gøre brug af nogle af vores formularer her på siden, vil du i den forbindelse blive bedt om at oplyse, navn, adresse, telefonnummer og email adresse mm. Disse oplysningerne opbevares i det tidsrum, det er tilladt i henhold til lovgivningen, og de bliver slettet, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

Indsigt og klager
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: info@jyderuperhvervsforening.dk Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Jyderup Erhvervsforening

Sørningevej 5