Ekstraordinær generalforsamling d. 11. marts 2020

Vi indkalder til ekstraordinær generalforsamling, da vi ved den ordinære generalforsamling besluttede at ændre indholdet af tre paragraffer i foreningens vedtægter.
Den ekstraordinære generalforsamling bliver den 11/3, kl. 19, Holbækvej 150.

Agenda:

• Valg af dirigent
  • Vedtagelse af vedtægtsændringer i § 3, 5 og 8.

Ændringerne er følgende:

Paragraf 3 – Udmeldelse af foreningen skal ske skriftligt til foreningens bestyrelse med mindst 1 måneds varsel ved udgangen af en måned.
(Det var tidligere 3 måneders varsel og det virker ikke i praksis.)

Paragraf 5 –Foreningens øverste myndighed er generalforsamlingen.
Ordinær generalforsamling afholdes hvert år inden 1. marts med følgende dagsorden:

2. Formandens beretning
  3. Fremlæggelse af det revideret årsregnskab til godkendelse
  4. Fremlæggelse af budget
  5. Fastsættelse af kontingent
  7. Valg af formand
  8. Valg af bestyrelsesmedlemmer (her stod tidligere 2 bestyrelsesmedlemmer)
  9. Valg af 2 revisorer 1 år
  10. Eventuelt

Paragraf  8  – Før: Foreningen ledes af en bestyrelse bestående af 5 medlemmer. Formand vælges for 1 år ad gangen og 2 bestyrelsesmedlemmer vælges på foreningens ordinære generalforsamling for 2 år ad gangen således, at 2 bestyrelsesmedlemmer afgår i ulige år og de øvrige 2 bestyrelsesmedlemmer i lige år.

Fremsatte forslag: Foreningen ledes af en bestyrelse bestående af minimum 5 og op til 7 medlemmer . På den årlige generalforsamling vælges formanden for 1 år ad gangen og 2 eller 3 bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 år ad gangen. Det vil sige at 2 eller 3 bestyrelsesmedlemmer afgår i ulige år og de øvrige 2 eller 3 bestyrelsesmedlemmer i lige år.

Hvis du ønsker at deltage i den ekstraordinære generalforsamling, skal du tilmelde dig senest d. 9/3-2020 til info@jyderuperhvervsfoerning.dk.