Foredrag om “Social Selling”

Der har været en række forespørgsler fra foreningens medlemmer om ”salg via de sociale medier”. Vi har derfor inviteret Dorte Møller Madsen til at komme for at holde et indlæg om dette emne.
De digitale muligheder og sociale medier er en stor og vigtig del af fremtiden for enhver virksomhed, men det kan ofte være svært at overskue, hvordan man griber det an, hvor man skal starte og hvad man kan og vil opnå.
I dette foredrag får I indsigt i, hvordan I kan bruge LinkedIn og andre sociale medier til at optimere virksomhedens salg. I bliver klogere på begrebet ”Social Selling”, som handler om personlig branding, at skabe sig et godt og stort netværk, at tilrettelægge sit indhold nøje efter kundens købsproces, at spotte online købssignaler, at markedsføre sin virksomhed via videndeling på de sociale medier og dermed skabe kendskab, indflydelse og kundeemner.
Dorte Møller Madsen er kvinden bag det digitale konsulentbureau STORMVIND. Her bruger Dorte sin passion for at udvikle virksomhederne og især deres salg og markedsføring til at matche “den nye virkelighed”, hvor virksomhederne skal være mere engagerede, transparente og samarbejdende; Indbegrebet af Social Selling og mødet med moderne kunder.
Arrangementet er for både ledere og medarbejdere.

Tilmelding: Senest d. 31. august til info@jyderuperhvervsforening.dk
Dato: 4. september kl. 18:00
Sted: Bromølle Kro
Pris for spisning: 160 kr. + moms pr. person.