Kom til årets Byfest lørdag d. 3. september fra kl. 08.00 – 23.00! Skarridsøgade spærres af, og der vil være forskellige aktiviteter HELE dagen! Kom og besøg butikkerne og de mange boder og foreninger på gaden: Nyd blandt andet musik fra Jyderup Musikforening på bibliotekspladsen og giv laserskydning et skud i teltet hos Jyderup Skytteforening. Tag senere et slag BANKO i det store festtelt inden fællesspisning og afrund dagen med rytmiske bevægelser til lyden fra DJ’en og den anden musikalske overraskelse, som snart afsløres!

Vi glæder os til at se jer!

Se det fulde program her: https://www.jyderuperhvervsforening.dk/…/programmer_a4…

Vi ses! ☀️

PS. Vi har også plads til din virksomhed, forening eller private bod! Skriv til Mia på info@jyderuperhvervsforening.dk og book en bod, eller hør mere.

Gratis stand til byfesten og lystændingsfesten mm.

Vi samler byens erhvervsvirksomheder, forretninger og borgere i et stærkt fællesskab, når vi gennemføre festlige aktiviteter i byen, der kan medvirke til vækst hos med­lemmerne. Det er ved disse aktiviteter, at stande/telte/boder er gratis for vores medlemmer.

Det er vigtigt, at alle virksomheder i Jyderup står sammen og bakker op om udviklingen af Jyderup, hvis Jyderup fortsat skal have et godt handels- og erhvervsliv. Ved at stå sammen, kan vi bedst muligt være med til at påvirke udviklingen i den retning, vi ønsker.

Book en stand

Er du medlem af Jyderup Erhversforening?

Ved indsendelse af kontaktoplysninger accepteres

Årshjul for byaktiviteter

Lysfestival

Uge 6

Fastelavn

Påske

Smag på Jyderup

Costa del jyderup

Sankt Hans

Byfest

Lørdag d. 3. september - se info

Halloween

Uge 42 - 45

Julebelysning

Lystændingsfest

Fredag d. 25. november - se info

Næste aktivitet » Lystændingsfest

Book din bod allerede i dag!