Tid til bestilling af årets juletræer 2022

Bestilling af årets juletræer 2022:

Igen i år tilbyder Erhvervsforeningen juletræer til at stå uden for jeres butikker og virksomheder, så vi sammen kan skabe den helt rigtig julestemning i byen – dog er det blevet beslutte at reducere i den tid julebelysningen er tændt i de offentlige træer og endvidere at det besluttet ikke at påsætte lyskæder på de små juletræer foran butikker, MEN! Erhvervsforeningen tilkøber lanterner og det første bloklys til at tænde ved siden af jeres små juletræer. Vi vil opfordre jer til, at I indkøber røde julekugler til at sætte på træet – et lille plaster på såret i stedet for de smukke lyskæder, som vi plejer at have.

Det vi tilbyder er levering, opsætning og afhentning af juletræer. Træerne har en højde på mellem 1,5 og 2 meter og bliver opsat i kasser med sten, så de ikke vælter.

Træerne bliver leveret i uge 47 og bliver afhentet igen i uge 52/53. Leverandøren vil løbende efterse træerne. Det er også muligt at kontakte ham i tilfælde at uheld eller stormskader på træerne.

Bestil senest 10. november

Lukket for bestilling

Praktisk information:

Prisen pr. træ inklusiv levering, vedligeholdelse og afhentning er 400 kr. + moms.  Erhvervsforeningen yder et tilskud på 50 kr. pr. juletræ til medlemmerne.

Pris for medlemmer: pr. træ 350 kr. + moms

Pris for ikke-medlemmer: pr. træ 400 kr. + moms