Tid til bestilling af årets juletræer 2023

Bestilling af årets juletræer:

Igen i år tilbyder Jyderup Erhvervsforening de små juletræer som plejer at stå uden for jeres butikker og virksomheder. Den samskabende julehygge er med til at give os den helt rigtige julestemning i byen. I år bliver det igen med lyskæde på de små træer. Hvis I stadig har de røde julekugler fra sidste år, så vil det bestemt også pynte på udsmykningen af de små juletræer. Vanen tro bestiller I via linket her – og så glæder vi os over, at julebelysningen i år er tilbage, som vi kender den.

Det vi tilbyder er levering, opsætning og afhentning af juletræer. Træerne har en højde på mellem 1,5 og 2 meter og bliver opsat i kasser med sten, så de ikke vælter.

Træerne bliver leveret i uge 47 og bliver afhentet igen i uge 52/53. Leverandøren vil løbende efterse træerne. Det er også muligt at kontakte ham i tilfælde at uheld eller stormskader på træerne.

Hvis I ønsker juleguirlander omkring jeres vinduerne, kan leverandøren af juletræerne også levere dette. Kontakt Ejvind Larsen på 24 65 88 66.

Bestil senest 10. november

Bestillingen er lukket for i år

Praktisk information:

Prisen pr. træ inklusiv levering, vedligeholdelse og afhentning er 400 kr. ex. moms.  Erhvervsforeningen yder et tilskud på 50 kr. pr. juletræ til medlemmerne.

Pris for medlemmer: 350 ex. moms