Medlemsmøde d. 14. maj 2024

Kom helt tæt på hvad -og hvordan bæredygtighed vil få af betydning for dit fremtidige erhvervsliv for dig og dine kunder

Glæd jer til en aften i Skovhytten på Kragerup Gods, hvor bæredytighed og ESG vil være den store overskrift.

Vi har sammensat et anderledes program til jer, hvor I også kommer i spil med gruppearbejde, workshop og netværk på tværs af medlemmer i JEF.

Vi skal både være ude og inde, så husk fornuftig påklædning og fodtøj.

Program for medlemsmødet

I er velkomne fra kl. 17.00 for rundvisning på Kragerup Gods

Medlemsmødet afholdes i Skovhytten (nr. 28). Parkering på p-pladsen ved Go High/aktivitets p-pladsen. Se kortet her.

18.00: Velkomst ved formand Anja Birkebæk
18.10: Middag
19.00: Oplæg fra salgschef Caroline Rye og Godsejer Regitze Dinesen – Kragerup Gods
19.20: Oplæg fra Michella Schack om ‘ESG fortalt i Outdoor udgave’
19.40: Oplæg fra Henrik Rahbek om konkrete greb og forståelse af bæredygtighed og den simple metode til afrapportering.

Hvilken betydning har det for den enkelte butik og den større virksomhed. Hvad bliver det danske erhvervsliv pålagt – og hvordan kan vi som Erhvervsforening blive dygtige til at hjælpe DIG med en bæredygtighedsstrategi og tænke yderligere i lokale sammenhængskræfter i Jyderup?

20.00: Drøftelser og beslutninger i grupper
20.30: Oplæg fra grupperne
21.00: Videre rute herfra, afslutning og ‘Tak for i aften’

HUSK: Det er tilladt at ta’ gæster med til arrangementet

Tilmeld senest 10. maj kl. 15

Tilmeldingsfristen er overskredet

Praktisk information:

Du skal tilmelde dig/jer senest den 10. maj kl. 15.

Prisen pr. person inklusiv mad, 1 glas vand, øl el. vin og kaffe/te er 264 kr. + moms, som faktureres sammen med den næste kvartalsopkrævning.

OBS: Manglende fremmøde – og/eller afmelding efter seneste tilmeldingsdato, faktureres med 264 kr. + moms på næste kvartalsopkrævning.